Prezenta in Social Media

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

joi, 11 noiembrie 2010

Proiectul meu personal 2.0 :) ,, Teach, learn, play in 21st Century using web 2.0, social media used in an e-Safe way in education 2.0 " a iesit Finalist in Elearning Awards 2010 .

Am fost foarte uimit, placut impresionat si nu mi-a venit sa cred cand  am vazut  ca proiectul meu personal   #edtech20 a fost selectat de evaluatorii proiectelor inscrise  la Elearning Awards 2010 finalist in categoria  ENISA silver award for teaching online safety and citizenship  cititi mai multe pe blogul EUN realizat pentru conferinta Eminent  http://blog.eun.org/eminent/2010/11/elearning_award_ceremony_pione_1.html#more . 
In final proiectul a iesit pe locul 2 in aceasta categorie .

 Dragi vizitatori ai blogului pentru acest proiect  e-Safety am realizat o PLN ( retea publica de invatare ) in cadrul careia va puteti inscrie pentru a discuta despre modul cum putem integra noile tehnologii eSafety in educatia secolului XXI  http://teachlearnplayesafetyeducation.wall.fm/blogs/1.
Deasemenea daca doriti va puteti alatura grupurilor proiectului :)

web20education
La inceput proiectul meu a fost selectat de evaluatori in  The TOP 50 entries submitted to the eLearning Awards 2010 .Teaching online safety and citizenship Award






If you like this project join to collaborate on facebook

Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share google +1 button

c